Direktlänk till inlägg 2 mars 2010

Helgen som varit....

Av Anna - 2 mars 2010 07:27

Nu har jag inte bloggat på några dagar... I fredags var jag på tjejmiddag det var jätte trevligt... På kvällen gick vi ut och dansade och jag var inte hemma förrän vid två tiden... På lördagen åkte vi till västerhaninge var där vid tolv.. Jelena visade upp mary kay´s produkter vi fick prova på ansiktsmask, krämer mm... Se på hennes egengjorda smycken... Köpte mig ett armband jätte fin... I söndags gjorde vi inget speciellt... Var bara  hemma och slappade... Lovisa är fortfarande lite snorig men nu har hon hosta istället... Ska avvakta med att ringa för det verkar vara bättre idag... Nu är hon redan 7 månader ojojoj... Stora tjejen mamma älskar dig...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 16 januari 2011 18:52

Hmm söndag igen... Har inte bloggat sedan mars 2010 så det är ett tag sedan...Kanske dags att börja igen då man inte träffar sina vänner som man bör....Så de kanske vill veta vad som händer lite då och då.....Man har ju lite koll på varandra då alla ...

Av Anna - 3 mars 2010 07:39

Igår åkte jag och Lovisa hem till Johanna och Elin... Var där vid elva fick lunch när vi kom dit... Sen var det lek och bus med barnen... Vi hinner inte träffas så ofta för den ena jobbar och på helgerna är det något som är inplanerat... Vid tre tide...

Av Anna - 2 mars 2010 07:34

Ja då var det tisdag igen... Igår träffade vi sandra tog en sväng ner till centrum... Var inne på h&m och köpte en ny pyjamas och en kofta till Lovisa...Tog oss en lunch... Var där ett par timmar för att sedan gå hem.. Det var ganska mycket slask ute...

Av Anna - 26 februari 2010 07:18

Vi vaknade vid halv sju hon är fortfarande lite snorig men mycket bättre idag... Hon somnade vid sju igår kväll efter ett bad... Idag ska jag till frisören och fixa håret klippa och slinga mig ska inte vara där förrän klockan elva... Ikväll är det äv...

Av Anna - 25 februari 2010 10:17

Lovisa börjar bli lite bättre nu från sin förkylning hon är fortfarande lite snorig men ingen feber... I morgon är det tjejmiddag hemma hos natalies mamma som jag verkligen ser framemot... Ska även till frissan i morgon dax för det nu... Lovisa sover...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards