Direktlänk till inlägg 22 februari 2010

Jaha...

Av Anna - 22 februari 2010 10:56

Har hunnit med en maskin tvätt,bäddat rent i våra sängar... Lovisa somnade för en halvtimma sen.. Får se hur länge hon sover måste ta mig ut och handla lite men det får gå fort för det är så kallt ute... Längtar tills på fredag då ska jag gå till frissan ioch få ordning på håret, sen på kvällen är det tjejmiddag ska bli trevligt..Sen på lördag ska jag till västerhaninge ska hem till Jelena, hon säljer hudvårds produkter så jag ska dit för att se vad det är för något... Ska vara där vid tolv på dagen så det blir en heldag.. Har varit mycket på helgerna nu massa saker inbokat.. Men det är alltid lika trevligt... Tiden bara springer iväg snart är min sötnos 7 månader...Hon röjer runt här på golvet hemma på dagarna med en väldig fart... Såhär såg hon ut igår kväll när vi badade... Hon är som fisken i vattnet... Till och med mammas lilla foto tjej... Det är ju inte en bild man tar på dagarna det blir ett par stycken... Nu vaknade lill fia ska ta henne nu för det är snart lunch tajm...     

 
 
Johanna

Johanna

22 februari 2010 13:33

underbara trollunge :)

http://Skrotan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Rebecca kusin vitamin

22 februari 2010 22:22

Naw va söt hon e.. hehe blir som mamma sin som liten som älskade bada =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 16 januari 2011 18:52

Hmm söndag igen... Har inte bloggat sedan mars 2010 så det är ett tag sedan...Kanske dags att börja igen då man inte träffar sina vänner som man bör....Så de kanske vill veta vad som händer lite då och då.....Man har ju lite koll på varandra då alla ...

Av Anna - 3 mars 2010 07:39

Igår åkte jag och Lovisa hem till Johanna och Elin... Var där vid elva fick lunch när vi kom dit... Sen var det lek och bus med barnen... Vi hinner inte träffas så ofta för den ena jobbar och på helgerna är det något som är inplanerat... Vid tre tide...

Av Anna - 2 mars 2010 07:34

Ja då var det tisdag igen... Igår träffade vi sandra tog en sväng ner till centrum... Var inne på h&m och köpte en ny pyjamas och en kofta till Lovisa...Tog oss en lunch... Var där ett par timmar för att sedan gå hem.. Det var ganska mycket slask ute...

Av Anna - 2 mars 2010 07:27

Nu har jag inte bloggat på några dagar... I fredags var jag på tjejmiddag det var jätte trevligt... På kvällen gick vi ut och dansade och jag var inte hemma förrän vid två tiden... På lördagen åkte vi till västerhaninge var där vid tolv.. Jelena visa...

Av Anna - 26 februari 2010 07:18

Vi vaknade vid halv sju hon är fortfarande lite snorig men mycket bättre idag... Hon somnade vid sju igår kväll efter ett bad... Idag ska jag till frisören och fixa håret klippa och slinga mig ska inte vara där förrän klockan elva... Ikväll är det äv...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards