Alla inlägg under december 2009

Av Anna - 31 december 2009 07:54

Idag är vi som sagt barnfria... Hon ska till mormor hon ska även sova där så vi hämtar henne i morgon.. Vi åker och lämnar henne vid två tiden sen hem fixa oss sova en stund sen upp till henris kompis vi ska vara där ungefär fem - sex tiden. Idag blir vår tjej 5 månader vid tolv slaget inatt.. Får se hur länge man orkar men när man inte har barn med sig så slappnar man av, så jag tror det blir tidig hemgång efter tolvslaget.. När man sett alla raketer...

 

Ja vi får se vad år 2010 erbjuder, det märker vi.

 

Så nu önskar jag er alla ett riktigt gott nytt år. Så på återseende 2010.

Av Anna - 30 december 2009 15:48

Blev en timmes promenad, en tur till centrum, vårdcentralen, och nu är jag helst slut, dricker kaffe det var verkligen gott.. Nu ska jag bara koppla av.... I morgon är det nyår...

 

Så gott nytt år på er alla...

Av Anna - 30 december 2009 10:12

Det är ganska kallt idag, men jag och sandra ska gå en promenad. Bara man är rätt klädd så är det skönt. Så nu ska jag förbereda oss.

 

Uppdatering senare....

Av Anna - 30 december 2009 08:23

I morgon den 31 december blir Lovisa exakt 5 månader klockan 23.58 kom hon till världen. Tänk att det går så fort. Hon har blivit så stor, mammas lilla tjej. Är så glad att du finns hos oss,vi älskar dig . Känns som igår jag tog dig till världen, varje dag är unik, bebis tiden måste man ta vara på, speciellt nu när det händer massor.. Snart blir det ett nytt år med nya möjligheter...

 

Älskar dig underbara lilla tjej...

 

 

Av Anna - 30 december 2009 08:13

Igår fick hon sin 5 månaders spruta. Hon var ganska grinig i går kväll men efter mycket om och men så somnade hon klockan sju. Var i centrum med johanna, micke och elin, strosade runt lite sen var det bvc och sen efter det skulle de klippa sig, somnade nio igår kväll och vaknade klockan tre av att hon ville ha mat. I morgon ska Lovisa till mormor hon ska vara barnvakt, vi vet inte om vi ska gå ut och äta eller om vi ska hem till henris kompis på middag, vi måste prata idag, saken är den att vi inte vet vad vi vill göra. Nu ska jag ge henne lite mat och slänga in en maskin tvätt.

 

Sen senare blir det en långpromenad med sandra om hon inte har ändrat sig...

Av Anna - 29 december 2009 08:23

Idag är det dags igen för sprutan.Första sprutan hon fick var hemsk, stackars liten vad hon blev ledsen. Så vi får se hur hon reagerar denna gång. Ska även bli kul o se hur mycket hon väger. De kommer även hit från telia idag nu på morgonen hoppas jag för att installera en box. De var här för någon månad sen och borrade och drog kablar och lister, så jag vill att de kommer typ nu, har lite att göra idag. Vi är även barnfria på nyårsafton, hon ska till mormor, så vi ska ut och äta och dricka gott. Min systerdotter kommer hit idag och hämtar sina julklappar hon lämnade kvar här, så hon kommer efter fyra när hon slutat jobba. Nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe innan dessa människor kommer...

 

Uppdaterar senare

Av Anna - 28 december 2009 08:31

Har kanske sovit allt som tre timmar i natt, hon har varit vaken större delen av natten. Idag är det bara vi hemma, får se vad vi hittar på idag kanske ska träffa sandra, var ett tag sen vi sågs. Nu ska jag dricka mitt kaffe innan det blir kallt...

Av Anna - 27 december 2009 15:14

Nu är all hysteri över för denna jul. Julen var trevlig med god mat och många paket... Mamma och min systerdotter var här hela dagen, mamma åkte hem på kvällen och min systerdotter var kvar till sena kvällen... Juldagen var lugn skönt och få sova ut.. Igår var vi och firade mini jul med johanna och micke, först var vi i centrum för att titta in rean blev ett par timmar där för att sedan åka hem och förbereda maten, jag gjorde potatis gratäng och micke stekte fläskfile, fredrik och hans tjej var där med... Sen fick vi massa julklappar en mugg där det står världens bästa gudmor på, en irriterande giraff som låter hela tiden bara man kommer åt den... ett piano med massa olika ljud funktioner, filmer, en mugg där man samlar alla nappar så man vet vart man har dem... johanna fick sin årliga parfym, elin fick en liten paraply vagn, målar färg och en målar bok... När klockan var halv åtta var det dags att åka hem, det var en mysig dag... Idag har jag inte gjort så mycket... städat och tvättat, nu ska jag bara ta det lungt sambon ska jobba i morgon och jag har lite att göra nästa vecka bvc besök för vaccination av 5 mån sprutan... de kommer hit från telia för att installera en box, träffa sandra, träffa johanna sen är det nyår,får se vad man hittar på... blir nog lungt...

 

Nu ska jag hitta på något att äta till middag....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards